З чого починаються тендерні торги

Проведення тендерних торгів вже давно стало обов’язковою умовою, коли мова йде про державні закупівлі. Ситуація трішки відрізняється, якщо говорити про комерційні тендери, але в цілому, принцип їх проведення приблизно такий самий.

Важливо розуміти, що для успішного проведення тендеру, потрібно розуміти всі основні кроки. Як мінімум, треба почати з основ, з яких і починаються самі торги. Перший кроки як для виконавця, так і для замовника – це вибір електронного майданчика для участі в тендері. Сайт tender.uub.com.ua – це один з перевірених майданчиків, користуючись яким, можна бути точно впевненим в тому, що тендер буде успішним.

З чого все починається

Першим кроком є сама ініціатива замовника створити тендерне оголошення. Відповідно, виходячи зі своїх особистих потреб він формує відповідну заявку, яка розміщується на певному електронному майданчику. Далі, це оголошення потрапляє до вільного доступу, а виконавці, які також авторизовані на конкретному майданчику мають можливість ознайомитися з критеріями та взяти участь в тендерних торгах.

Важливо зазначити, що в самому оголошенні повинні дотримуватися наступні умови:

  • Повинні бути детально розписані всі вимоги до предмета закупівлі. Це стосується як кількісної ознаки так і будь-яких інших характеристик;
  • В оголошенні повинні бути відмічені основні критерії та типи методик, що будуть використовуватися для того, щоб проводити оцінку всіх пропозицій;
  • Вимоги до виконавців – якщо замовник має особливі вимоги до компаній-учасників, він повинен їх детально описати в самому оголошенні. Це може бути місце розташування, рівень кваліфікації, досвід та будь-які інші критерії.

У випадку, якщо всі ці вимоги були виконанні, учасники отримують можливість відправляти свої заявки з пропозиціями. Відповідно, учасникам залишається лише поступово продивлятись всі ці пропозиції та обирати найкращого виконавця, який буде відповідати всім зазначеним критеріям.

Варто зазначити, що самі торги можуть бути різними. Наприклад, вони можуть бути відкритими, закритими, обмеженими й так далі. Відповідно, учасник повинен брати цей момент до уваги і відштовхуючись з цієї інформації, акцентувати увагу на тих моментах, що дійсно важливі. Тому, не варто поспішати й відправляти свої пропозиції до всіх оголошень, не звертаючи уваги навіть на основні критерії відбору.